Post by tenetcacolfi on Feb 20, 2022 1:19:58 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic the Hedgehog™ Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic the Hedgehog™ Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ onbeperkt geld hacken ▞▞▞
▞▞▞ Sonic the Hedgehog™ Classic 2022 version ▞▞▞
lijkt goed, het einde van de derde akte van de lentetuinzone is verbroken. wanneer sonic aan het einde van het level loopt, sterft hij, ongeacht of de knop wordt ingedrukt.
Jullie moeten het gevecht met eggman veelmaken. Maak het vechten gemakkelijk met Eggman
Het start niet
Over het algemeen best goed, maar ik wou dat ik offline kon spelen en de besturing is soms best moeilijk. Sonic doet zijn draai vaak per ongeluk.
Leutig
Hoe speel ik als Tails?
Geweldige poort van het spel. Het spel is moeilijk en oneerlijk in sommige gevallen, zoals blinde kuilen en vijanden buiten het scherm. Ik weet niet hoe ik dit ooit heb kunnen verslaan in een genesis zonder de bestanden door te gaan en op te slaan. De bedieningselementen op het scherm zijn onmogelijk te gebruiken, maar de eenvoudigste oplossing is om gewoon een controller te gebruiken. Ik gebruikte de Razer Kishi en het werkte perfect. Het voelde alsof ik een bijgewerkte game-uitrusting of een Nintendo Switch met betere besturing speelde. De kosten om advertenties te verwijderen waren redelijk. Sonic en Knuckles?
Eng! Ik laad het op en het brengt me naar een enge gegevensselectiemodus, met staarten, knokkels en robotnik. En wanneer ik elk level met elk personage voltooi, vermoordt Sonic ze! Zo eng. En niet te vergeten griezelig meer hd dan 16-bit jumpscares!
Het spel crasht onmiddellijk na het verslaan van Robotnik. Dit is 4 keer achter elkaar gebeurd met elk een ander karakter/karakter combo. Ik krijg nog steeds advertenties, ook al heb ik betaald om ze te verwijderen. Er is geen optie om de aankoop te herstellen - de game weet dat ik ervoor heb betaald. Het geeft echter nog steeds een advertentie elke keer dat ik het spel start.
Het nieuwe schermontwerp is cool, maar de game zelf is te moeilijk om leuk te zijn.
goed gedaan, maar er is een bug voor de mobiele versie in scrap brain zone 2 (aan het einde van het level kun je niet verder komen omdat het scherm vastloopt en het je terugstuurt naar level start)
Niet geweldig, de besturing is nogal wankel. Ze zijn niet gevoelig genoeg. Geweldig concept wel.
Sonic Dash - SEGA Laufspiele Arcade baup
Sonic the Hedgehog™ Classic Acción kcm
I LOVE IT een of andere reden voor mij zijn er geen toevoegingen waar ik van hou, ga zo door met het goede werk Sega!
Deze game is zo leuk dat ik deze game echt aanraad. Voor nieuwe sonic-fans, dit is gebaseerd op de allereerste sonic-game. In tegenstelling tot de eerste game in het begin, kun je op mobiel een spin-dash doen door naar beneden te kijken en op de springknop te drukken, anders ben ik echt dol op deze game en ik hoop dat je dat ook zult doen!
het idee is goed, maar de besturing is kapot. er zou een beter navigatiesysteem moeten zijn.
Marble act 3 level is echt moeilijk te verslaan, vooral de advertenties die gewoon vervelend zijn.
2 veel advertenties. op gratis versie
De besturing is veel te glad op mijn touchscreen-telefoon, waardoor het spel bijna onspeelbaar wordt. Dit heeft echt een controller nodig om Sonic effectief te manoeuvreren. Ik kwam in de tweede zone en gaf het op omdat de platformactie een nachtmerrie was met de huidige besturing. Voorkomen.
De definitieve versie van Sonic 1. Plus, je kunt spelen als Tails and Knuckles, en Sonic en Tails samen zoals in Sonic 2 en 3. HOE kun je dat fout doen? Zeker een aanrader om te spelen.
voegt zijn super opdringerig. Ik zou mijn peuter graag laten spelen (hij is super geïnteresseerd in Sonic), maar tenzij ik over hem heen ga staan en elke seconde toekijk, belandt hij in de Play Store omdat een of andere domme pop-up zijn aandacht trok. Ik verwijder deze app nu helaas.
De games laggy als je snel gaat, het is niet zo glitchy
Het is sonic, dus het is best goed. Mijn grote afknapper is dat je wifi nodig hebt om een sonische game te spelen. Is er een multiplayer? Is er een coöpmodus? Nee, dat is er niet, maar ik wed om $ 5 dat je offline kunt spelen als je betaalt voor de advertentievrije "ervaring". Wie wist dat advertenties zo belangrijk waren dat je wifi nodig had?
Ik ben een grote Sonic-fan. Mijn favoriet is staarten en kan ook vliegen met zijn twee staarten! Schaduw en knokkels zijn ook cool. Knokkels kunnen Sonic ervan weerhouden om in te zoomen op een bal!!!!!!!
Nu maar hopen dat de originele Castle of Illusion uitkomt
Ik beoordeel dit met twee sterren, omdat dit spel EXTREEM HARD is!! Ik had het verwijderd nadat ik het ongeveer 10 minuten had gespeeld. En ik had het alleen maar naar Marble Xone act 1 gestuurd. Als je dit spel gemakkelijker zou kunnen maken, zou ik het zeker opnieuw installeren, en ik zal hier nog een recensie over schrijven als een 5-sterren.
Totaal onspeelbaar. Het hele scherm voor het spel, maar de helft is gewijd aan advertenties, zelfs als je aan het spelen bent, dus de helft van je spel is 100% van de tijd gedekt. Het kost me steeds punten, leven, enz. Zelfs als je aan het spelen bent, kunnen advertenties niet worden gesloten. Verspil geen tijd: download deze app niet
Echt leuk en cool om mee te rommelen als een tijdmoordenaar, maar wat het weghoudt van een 5/5 is tweeledig: A) Wat betreft het spelen van het spel met het Debug-menu, lijkt de pauzeknop van het spel ELKE KEER te activeren schakel de Debug-functie in en uit. Best vervelend. B) De advertenties kunnen worden uitgeschakeld bij een aankoop, wat handig is, maar als je daartoe beperkt bent, kan het spel dan niet gewoon $ 1,99 zijn zoals voorheen? Het lijkt een schaamteloze en zinloze advertentie-implementatie zonder reden, hm?
De graphics zijn goed. De besturing is echter behoorlijk plakkerig en er zijn te veel advertenties. Het is zo groot dat bij het eerste gevecht met de baas het spel crashte. Ook faalde dit spel op continuïteit. Tails and Knuckles zaten niet in de eerste sonische game. Dit spel is vreselijk mislukt.
Deze game beschrijft de franchise als geheel. Geweldig! Hoewel ik geen grote fan ben van de klassiekers, en meer een Modern Sonic-man, mag dit niet onopgemerkt/over het hoofd worden gezien.
De gratis versie is de gouden standaard voor door advertenties ondersteunde games. De advertenties zijn vervelend, maar ze vallen je niet op. Het openingsmenu is nieuw en goed ontworpen - bevat een kleine animatie van het "invoegen" van de Genesis-kar. Het BELANGRIJKE is dat deze app aanvoelt alsof er veel aandacht is besteed aan het maken van een haalbare gratis app van een klassiek Genesis-spel. Deze app is niet lui. Dit is zeer respectabel werk van Sega.
Fak Dit spel hekt je tablet
Sonic the Hedgehog™ Classic Екшън wjeb
Het zou geweldig zijn geweest, maar de locatie van de pauzeknop ten opzichte van de joystickknoppen zorgt ervoor dat je het spel herhaaldelijk pauzeert. Ik kwam nooit verder dan groene heuvelzone 1 omdat ik zo gefrustreerd raakte door al het pauzeren. De frustratie niet waard.
Ik ben dol op deze game en de sonische franchise, maar helaas, telkens als ik deze game probeer te spelen, blijft mijn telefoon om de een of andere reden opnieuw opstarten
Te veel advertenties. Ik begrijp er twee of drie tijdens de hele etappe, maar het is te veel
leuk
Dit is zooooo goed, ik hield van sonic toen ik een kind was
Over het algemeen vind ik de game erg leuk, maar onlangs geüpdatet en hij laadt niet eens. Het scherm wordt gewoon wit en niets. Loopt vast. Hetzelfde geldt voor sonic 2. Echt teleurgesteld omdat ik net het laatste niveau heb bereikt. Repareer het alsjeblieft
Non-stop advertenties! Je moet $ 1,99 betalen, waarom?! Ik heb ook geprobeerd de foutopsporingsmodus te gebruiken, maar hoe ik het ook probeerde, het zal niet werken. De game is gratis, maar je MOET $ 1,99 betalen alleen voor geen advertenties het is een geweldige game, maar op de Nintendo Switch en 3DS hebben betere poorten geen advertenties die je nodig hebt om ze te kopen, maar op de Switch is het hetzelfde, koop gewoon de Switch-versie of de 3DS .
Een paar maanden geleden, toen ik het downloadde, werkte het perfect, maar nu als ik het download, start het op, het toont het Sega-logo en knippert dan wit, zegt dan weer Sega, knippert dan wit en blijft voor altijd doorgaan
Moet snel gaan
Sonic the Hedgehog™ Classic Акционе eegp
Ik speelde dit vroeger !
1991 spel
Zo goed om de snelheid van het oude spel terug te voelen