Post by tenetcacolfi on Feb 20, 2022 1:02:23 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Funny Blocks: Sjov frugtblok ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Funny Blocks: Sjov frugtblok IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrænset ressource ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Funny Blocks: Sjov frugtblok 2022 version ▞▞▞
Jeg begyndte at spille dette spil i over en måned nu, og jeg er så vild med det. Så meget sjov solenergi, det er fantastisk 👍 Jeg anbefaler. Du vil elske det.
Skalen kan rotere. ...niveauet burde være sværere...at spille... vidunderligt spil. ... animation ordrig......
Fruit Funny Blocks: Lustiger Obstblock Geduldsspiele ppn
Indtil videre er spillet sjovt, forhåbentlig har jeg ikke nogen komplikationer senere
Det er et sjovt spil for alle aldre, og jeg kan godt lide, at det ikke er det samme på hvert niveau. Jeg er lige begyndt, så jeg håber, det bliver lidt mere c------omplcatese
Rigtig sjovt spil! Slapper af! Indtil videre ingen bomber! Annoncer er tålelige! Det eneste, du ikke forstår - ingen måde at få boostere på! På 200 niveau ingen boostere!? Ville bare sige, jeg skulle afinstallere! Har mistet alt! Op til over 200 niveauer! Ville ikke åbne var nødt til at lave om!
DETTE ER ET SJOVT SPIL, OG JEG NYDER VIRKELIG GRAFIKKEN! JEG HADER BARE, AT DU FÅR EN ANNONCE FØR HVERT SPIL OG VALG AF EKSTRA SPILDELE, ELLER GODT SPIL💖
Fint og underholdende spil
Fint og afslappende spil 😂
Jeg nød virkelig dette spil, godt spil, ingen reklamer gode
Hyggeligt
Jeg har ledt efter et spil, som jeg ikke behøver at se de lange apps, dette spil giver mig muligheden for, om jeg vil se det eller ej, vil anbefale dette, det er et smukt og afslappende spil, så langt så godt .Jeg elskereeeeeeeeeit.tak .
Adventure Reborn: tarina peli Seikkailu kwi
Det er meget længe siden, jeg har givet et spil fem stjerner. Du har fundet en måde at få annonceindtægter ind uden at forstyrre spillet. Dyrene er meget søde og lydeffekterne gør dem endnu sødere. Der er ingen konstant press på indkøb, og gåderne skifter jævnligt. Indtil videre er niveauerne i en fornøjelig sværhedsgrad. Hvis det er vigtigt, at du vinder tre stjerner, så skal du arbejde hårdere. Lige som det skal være. Jeg har ikke siddet fast på et niveau endnu.
Fruit Funny Blocks: Забавен плодов блок Пъзели bdhr
Dårlig
Hvilket vidunderligt spil. Jeg elsker det faktum, at du ikke behøver at vente på, at liv bliver fyldt op 😃
Sødt spil, perfekt til min dumme telefon, der ikke har nok RAM. Elsker farver osv
Sjovt med stort F!!! Masser af variation og sind udfordrende.
面白いフルーツブロック パズル qaw
Jeg nyder at spille dette spil
Et rigtig sjovt spil Det er som at være på en gård Jeg elsker det ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😀😀😀😀😀😀😀😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😒💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯
Lær stadig mere
Dette spil stresser mit sind, jeg tænker ikke på stressende ting. Det er et sødt spil, jeg får et fnis ud af det.
Google play butik app
det er ok, lidt for mange annoncer, børn kan godt lide det lidt kedeligt for mig, det skal have en tavle med høj score, hvor du kan se spillerne og sammenligne resultater
Sjovt og vanedannende og nok bevægelser til virkelig at nyde spillet
Det er sjovt og sødt
Fruit Funny Blocks: Gülməli meyvə bloku Başsındırma okpw
Spil vil gerne indlæses på min tablet
Jeg elsker dette spil. Jeg kan ikke lægge det fra mig
selvom jeg afinstallerer det mange gange, bliver jeg ved med at vende tilbage med at installere det på grund af alle de spil, jeg har installeret på min telefon, er dette spil meget bedre end alle andre spil... dette spil er min stressreliever. der er spil, der gør mig rasende på grund af dets fejl, men det her gør mig afslappet. to tommelfingre op til skaberen af dette spil.
Dejlig ezjoy @ konge strategi og logisk spil. Slet ikke svært.
OMG dette spil er så fantastisk, så langt så godt, jeg kan godt lide dette spil, det har en masse sjov og det er så nemt at spille, det har færre annoncer, det er så ar før, bedøm 5 stjerner ⭐ for apps, men jeg giver denne app 5 stjernet ⭐ fordi det er utroligt, denne grafik er fantastisk, fortsæt venligst.
Accha han tiden går
Meget sjovt spil
Sjovt spil, fed grafik og effekter